Du entschuldige – I kenn di

Peter Cornelius Nr.: 22
Wann i oft a bissl ins Nahkastl schauDann siech i a Madl mit Aug'n so blauA Blau des laßt si' mit gar nix anderm vergleich'nSie war in der Schul' der erklärte SchwarmVon mir und von all meine Freunden doch dannAm letzten Schultag da stellte das Leben seine Weich'nWir hab'n uns sofort aus die Aug'n verlor'nI hab mi oft g'fragt, was is aus ihr word'nDie Wege, die wir beide 'gangen sindWar'n net die gleichenUnd vorgestern sitz i in meim LokalI schau in zwa Aug'n und waß auf einmalEs is dieses Blau, des lasst si mit gar nix vergleich'n

Du entschuldige i kenn diBist du net die KlaneDie i schon als Bua gern g'habt habDie mit dreizehn schon kokett warMehr als was erlaubt warUnd die enge Jeans ang'habt hatI hab Nächte lang net g'schlaf'nNur weil du im SchulhofEinmal mit die Aug'n zwinkert hastKomm wir streichen fünfzehn JahrHol'n jetzt alles nachAls ob dazwischen einfach nix war

Sie schaut mi a halbe Minuten lang anSie schaut, daß i gar nix mehr sag'n kannI sitz wie gelähmt gegenüber, und kann's gar net fass'nI hör' ka Musik mehr und wart' nur draufDass sie endlich sagt, du jetzt wach i aufDer Peter, der zehn Häuser weiterg'wohnt hat in der Gass'nSie zwinkert mir zu wie vor fünfzehn JahrSie sagt "Na wie geht's da, mei Peterl na klarDu hast a schon sehr lang nix mehr von dir hör'n lass'n"I nick' nur ja sehr lang ja viel zu langSie meint komm probier'n wir's halt jetzt miteinandUnd später sag i lachend no' einmal zu ihr auf der Straß'n

Du entschuldige i kenn diBist du net die KlaneDie i schon als Bua gern g'habt habDie mit dreizehn schon kokett warMehr als was erlaubt warUnd die enge Jeans ang'habt hatI hab Nächte lang net g'schlaf'nNur weil du im SchulhofEinmal mit die Aug'n zwinkert hastKomm wir streichen fünfzehn JahrHol'n jetzt alles nachAls ob dazwischen einfach nix war


QR Code